In een brand experience center worden bezoekers ondergedompeld in de wereld van een merk met als doel de – potentiële – consument aan zich te binden. In de ontwikkeling en realisatie van hedendaagse (interactieve) tentoonstellingen wordt steeds vaker gebruik gemaakt van audiovisuele middelen. Door jouw bezoeker actief bij de tentoonstelling te betrekken komt de informatie tot leven. Denk hierbij aan projecties, spelelementen, geluid- en geurbelevingen. Weg met aggresieve marketingDe consumenten van vandaag zijn de agressieve, in-your-face marketingcampagnes beu, waardoor je al de kans krijgen om bezoekers echt te beïnvloeden door middel van een hands-on, volledige merkonderdompeling – zonder openlijke druk om een product te kopen. Deze ruimtes zijn bedoeld om emotionele connecties te creëren die de interesse van de consument wekken en deze om te zetten in merkambassadeurs. Mond-tot-mondreclame wekt de nieuwsgierigheid van het publiek op om BEC’s zelf te bekijken. De kracht van audiovisuele middelenDankzij de inzet van audiovisuele middelen, ben je in staat om informatie in de vorm van beeld en geluid te presenteren aan bezoekers. Deze middelen dragen bij aan een sterke merkbeleving, omdat je jouw doelgroen inspireert en overtuigt. Het gebruik van deze audiovisuele techniek is de laatste jaren erg populair, een goed advies is daarom belangrijk voor de juiste keuze omtrent de inzet van audiovisuele middelen. Ontdek welke AV oplossing bij jouw organisatie past
|
https://www.bruns.nl/werkvelden/brand-experience-center |
Licht, beeld en geluid. Het draait allemaal om een brand experience
Vorige artikel
Volgende artikel