Losser Digitaal
Image default
Zakelijk

Adverteren via schermen

Er zijn enorm veel manieren om te adverteren. Een van de manieren waar je uit kunt kiezen is het adverteren door middel van imponerende led walls. Een led wall is een groot scherm waar je op kunt adverteren. Deze imponerende led walls zijn een goede optie omdat ze zowel buiten als binnen gebruikt kunnen worden. Het verschil tussen een led wall voor binnen en een led wall voor buiten zit in de sterkte van het licht. Doordat de zon buiten schijnt moet het licht van een led wall voor buiten wat sterker zijn. Het is dus belangrijk om goed na te denken waar je zou willen adverteren, zodat je de juiste led wall aan kunt schaffen die past bij jou voorkeuren. Daarnaast zijn de imponerende led walls ook te huren. Zo kun je kosten besparen. Led walls zijn er in meerdere maten. Zo is er voor iedereen wel een geschikte maat. Zo kan een led wall een meter lang zijn, tot wel meerdere vierkante meters.


Narrowcasting


Een andere goede manier van adverteren is via narrowcasting schermen. Een narrowcasting scherm is een beeldscherm waar een advertentie op geplaatst kan worden. Bij het narrowcasting schermen inzetten zijn er meerdere opties beschikbaar. Uit onderzoek is gebleken dat deze manier van adverteren zorgde voor 49 procent meer omzet. Daarnaast zijn er in Nederland al 24.000 bedrijven die deze narrowcasting schermen inzetten. Er zijn zowel grote als kleine ondernemingen die deze  narrowcasting schermen inzetten. Door middel van het installeren van een hardware en het plaatsen van een beeldscherm kun je makkelijk adverteren. Denk hierbij aan schermen in een wachtkamer. Via deze hardware kun je kiezen welke informatie je op de beeldschermen zou willen zetten. Er zijn veel bedrijven die kunnen helpen bij het inzetten van narrowcasting schermen. Omdat deze schermen leiden tot een grote groei in de omzet is dit een goede manier om te adverteren.

Visueel adverteren

Zowel imponerende led walls als narrowcasting schermen zijn manieren waarbij je visueel adverteert. Dit betekend dat je adverteert door middel van beelden. Visuele advertenties worden veel meer bekeken dan advertenties die niet gericht zijn op het visuele. Het belangrijkste bij deze manier van adverteren is dat je advertentie opvallend is. Door een opvallende advertentie trek je sneller de aandacht en zullen consumenten jou advertentie beter onthouden. De meerderheid van de bevolking onthoud iets beter na het zien van visuele beelden. Het kiezen voor een led wall of narrowcasting schermen is daarom zeker een goede manier van adverteren.

 

Gerelateerde artikelen

wielen 101: Tips voor het kiezen van de juiste wielen voor uw toepassing

Wat Maakt Smartwize Hét Nuchtere Online Marketingbureau?

Drie tips voor een snelle verkoop van jouw auto