Losser Digitaal
Image default
Wonen

VvE administratie uitbesteden

Wij nemen graag jouw VvE administratie uit handen

Je eigen huis gaat toch boven alles. Dat is wat wij van VvE gemak vaker horen. Wij snappen dit heel goed. Toch horen wij vaak dat de leden van een VvE tegen verschillende zaken aanlopen. Dit is niet meer dan logisch. Ieder zijn vak toch? Kun jij goed plannen, organiseren en doe jij er alles aan om het aanzien van de woonomgeving te verbeteren? Goed bezig, maar daarnaast hebben veel leden moeite met de financiële afhandeling. Het zal toch zonde zijn dat jouw creativiteit niet wordt gebruikt omdat je met je handen in het haar zit gebogen over de administratie. Gelukkig kan VvE gemak helpen met verschillende VvE diensten. Hierdoor heb jij met het ledenteam meer tijd om na te denken over de belangrijke zaken. Uiteraard houd jij het inzicht in de financiën zodat je altijd up to date bent. Laat ons je helpen zodat jij je kan concentreren op andere taken van het beheer.

 

De VvE administratie en het VvE-portaal

Wij begrijpen heel goed dat jij op de hoogte wilt blijven van de financiële situatie binnen de vereniging. Gelukkig is hier het Portaal voor gemaakt. In dit portaal kun jij precies zien hoe de pot ervoor staat, welke betalingen er zijn verricht en zijn de jaarstukken beschikbaar. Mocht er bij het inleveren van stukken zaken zijn gewijzigd zullen wij jullie hier zeker op attenderen. Denk hierbij aan wijzigingen van wettelijke verplichtingen of wijzigingen in de verzekeringsvoorwaarden. Zoals wij eerder hebben benoemd, ieder zijn vak. Zo hoef jij je niet meer in te spannen om deze inhoud op te vragen, uit te zoeken en te verwerken. Wij helpen graag jouw taak te verlichten en nemen verschillende VvE diensten voor jou uit handen.

 

Een verbouwing en uw VvE administratie

Een vereniging van eigenaren is er natuurlijk ook om verschillende zaken op te pakken. Denk hierbij aan en nieuwe entree, of nieuwe trapbekleding, de galerij verlichting tot zelf een nieuw dak. De klussen kunnen van klein naar groot zijn. Ook jouw zorgen kunnen van klein naar groot zijn. Wij willen jou graag goed ondersteunen met bouwkundige en juridische adviezen. Het is logisch dat je niet overal evenveel verstand van hebt. Laat VvE gemak je hierbij helpen en adviseren. Bij een grote verbouwing komen er namelijk een hele hoop zaken bij kijken. Voor jou is dit geen dagelijkste kost. Daarom is het verstandig om hier samen om tafel te gaan om de actiepunten te benoemen die allemaal geregeld moeten worden.

 

Wat kun jij nog meer van onze VvE diensten verwachten?

Met het VvE beheer pakket wordt de vereniging van eigenaren tegen een aantrekkelijke prijs ontzorgt op het financiële deel van het beheer. Daarnaast krijgt u dus toegang tot het VvE-portaal. Wij zullen het maandelijks bijwerken van de boekhouding op ons nemen. Wij zullen er ook voor zorgen dat ledenbijdragen worden geïnd. Wij verzorgen het opstellen van de jaarrekening en begroting. Wij doen de controle op verzekeringen. Wij regelen het opstellen van de verklaring VvE bij verkoop van de woning. Wij snappen dat dit een hele mond vol is. Wij komen graag met u in contact om alles persoonlijk door te spreken. Kijk voor meer informatie op de website van VVEGemak Hopelijk tot snel, wij helpen graag

https://vvegemak.nl/

Gerelateerde artikelen

Stucloper: duurzame bescherming tijdens renovatiewerkzaamheden

Houtpellets online kopen; pellets met snelle verzending

Badkamer handdoekkachel Noor en Neris, HJM